sobota, 31 grudnia 2016

Ostatni spacer w tym roku- podsumowanie


Hej Kochani!



Myślę, że ze względu na dzisiejszą datę- 31 grudnia, warto zrobić małe podsumowanie tego roku. Zacznijmy od modeli. W tym roku przybył mi tylko jeden konik w skali LB, a jest nim ogier TWH, którego dostałam od siostry na urodziny i właśnie się kapnęłam, że nie zrobiłam jego opisu na blogu (trzeba to zrobić). Przybyły mi za to 2 Trady- Emma i Marwari, oraz zestaw classics z amazonką, źrebakiem oraz psem i kotem. Opis Emmy i Marwari'ego też pojawi się wkrótce. 
Co do koni prawdziwych... W tym roku zaczęłam z moim upartym kucem pracę z ziemi metodami naturalnymi. Zabawa w 7 gier naprawdę mi dużo mi dała i jestem zadowolona z efektu. Moje umiejętności jeździeckie również podskoczyły w górę. Może to nie jest jeszcze to co chciałabym osiągnąć, ale wiadomo, że jeździectwa nigdy nie nauczymy się do perfekcji. 


 
Przejdźmy do spaceru. Duże konie razem z Hope wybrały się na spacer. Część w derkach, bo zimno. Odkąd pojawiła się Emma, Samson ma nową koleżankę. Jest najniższa ze wszystkich koni, więc źrebak najchętniej z nią spędza czas, a ona traktuje go jak młodszego brata.


Hope rozpoczęła pracę z ziemi razem ze Sprinkles. Aktualnie ćwiczą już na wolności, bez trzymania klaczy na linie.
Do naszego stada dołączył również mój wymarzony ogier Marwari, zwany od teraz Maverick'iem. Jestem nim zachwycona tak samo jak Hope, które miała już okazję się na nim przejechać.

Chłopak jest naprawdę warty uwagi! Rozpływam się, gdy na niego patrzę.


Halter został wykonany przez La Rosita Stable,
a derka przez Silver Stallion Saddlery 


 Na koniec chcę jeszcze podziękować Wszystkim, którzy kiedykolwiek odwiedzili tego bloga. Jestem wdzięczna, że ktokolwiek czyta to co napiszę. Może notki nie są jakieś wspaniałe, ale praca nad nimi zajmuje naprawdę sporo czasu i myślę, że wiecie to z własnego doświadczenia. Dziękuję serdecznie za wszystkie miłe komentarze, nawet jeśli nie byłe one długie. Nawet jeden króciutki komentarz pod wpisem motywuje mnie do pracy, bo wiem, że chociaż komuś się podoba. Życzę Wszystkim weny i radości z tego co robicie!!!


Do siego roku!

10 komentarzy:

  1. Na początku, chciałabym złożyć Ci spóźnione życzenia. Wszystkiego najlepszego w nowym roku, spełnienia marzeń i planów,zdrówka i mnóstwa nowych modeli w kolekcji:-)
    Cudne fotki, Zazdroszczę Ci Sprinkles, sama ją kiedyś miałam i to baaardzo fajny model,mimo iż niewielu kolekcjonerów ją docenia.
    Pozdrawiam,
    Ikulina
    modele-koni-ikuliny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne podsumowanie, masz lekkie pióro i przyjemnie się czyta.
    Marwari zawsze mi się marzył, ale teraz to na pewno go nie zdobędę. Ale co tam, czekają na mnie inne piękności!
    Zdjęcia śliczne, ale to normalka.
    Pozdrawiam#

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne fotki ❤❤❤
    bardzo podoba mi sie sprinkles ❤
    jest śliczna w tym kantarku. miło sie czytało. też chciałabym ci złożyć najlepsze życzenia noworoczne i postaram sie częściej komentować pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie 😄
    navyschleich.blogspot.com
    ofellia❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemny post, śliczne zdjęcia :). Widzę, że koniki mają się nieźle, ale to dobrze. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: oczymajagody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Emma... jak pięknie byłoby spotkać konia królowej Elżbiety II...

    OdpowiedzUsuń
  6. Emma jest piękna ♥ Mimo, że nie jestem już tak wielką fanką modeli koni, to Emmę nadal chcę ♥
    A zdjęcia robisz ze świetnej perspektywy, na tym ostatnim się wydaje, że koń mnie poliże :) Ogólnie to ciekawe są nietypowe zdjęcia, tak wydaje się, że nagle, nagle coś się stanie :) U Ciebie taki ładny szron, a u mnie to błotośnieg... Ups, ale tak czy siak się tego śniegu w tym roku więcej nazbierało, niż w latach poprzednich.
    Pozdrawiam i Szczęśliwego Nowego Roku ♥
    zapraszam do mnie :)
    Dużo nowych modeli :D
    Helena Depp ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Maverick jest śliczny! Zdjęcia ci ładnie wyszły, chociaż osobiście uważam, że do ogierka nie pasuje żółty.
    Pozdrawiam ciepło!
    http://cavalliopassione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia.
    Marwari jest taki cudowny,szkoda,że mój portfel musi wydawac pieniażki na coś innego,ale równie końskiego. A tak to dawno byłby już w moich łapkach.
    Zapraszam do mnie i pozdrawiam serdecznie !
    http://alwayssbeyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super!!!! Ładne tło!!!
    Pozdrawiam i zapaszam do mnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę tych tradków *-* ja nawet jednego nie mam ;p . Czekam na następny post ! Pozdrawiam ! i zapraszam do mnie xD

    OdpowiedzUsuń